четвъртък, 13 април 2017 г.

Познай кой е авторът

Това са двата проекта, с които участвах в една супер забавна игра - познай кой е авторът. Платното правих специално за играта и за темата в Картишока - Цветя. Правих го за една бременна колежка. Печатът е на Марта Македонска, но го измених малко (със съгласието на Марта), защото не върви бременелка да държи чаша с вино :) За рокля ползвах едно голямо текстилно цвете, което си чака реда от 5 години в къта ми(дочака го :) даже има за още няколко рокли). Идеята за фона беше тотално различна, но в крайна сметка се озовах на плажа...пролетен плаж, без къпане :) Малко облачета, 3 летящи чайки и безбрежно синьо море. И надпис - най-доброто предстои. Вместо чаша сложих едно шише - биберон в ръката й, да тренира :) Показвам платното при Картишоците и тук: http://cardmaniachallenges.blogspot.bg/2017/04/cmc91-april-showers-bring-may-flowers.html
Другата картичка пратих в последния момент след като питах Мира може ли да се участва с 2 проекта. Не е много типична за мен, но е правена за 5 минути. Рамката ми е подарък от Кат та предположих, че ще ме познае лесно, също и мушамата върху която е снимана е издайническа. Но пък затрудних другите момичета, с изключение на Величка (победителката :) ). За финал ще кажа, че беше много забавно и пак бих се включила.
А това е процесът на преобразяване на девойката в бременелка :)

4 коментара:

  1. Благодаря за участието, успя да затрудниш участниците. :*

    ОтговорИзтриване
  2. Тони, нямам думи, просто перфектна! Чудесна идея да сътвориш рокля за бременна от цвете, което дори да оставиш извън рамката на платното! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е, Тони! И мен определено ме затрудни!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com