неделя, 23 февруари 2014 г.

Стари, но златни

От заглавието сигурно сте се сетили, че творението ми го правих, вдъхновена от темата на Мър Мяу този месец. С това изчерпвам лимита си там, но то и време няма много до края...
Този календар правих за подарък във фейсбук страничката ми. Нарочно го направих без обемна украса, за да може да се затваря без да се мачка. Страничките са от мукава, облепена с дизайнерска хартия (подарък ми е от Джиджи), халките са такива за албуми, печатите са всичките използвани и преди, сега им направих нов прочит. Забравих да спомена страничките за календара - от Зара са.
Ами това е. Вече ми се доспа, затова просто показвам :)







А това са старите картички:








На четвъртата не намерих снимка, но с тези печати много неща съм правила. Едни от любимите ми печати са, макар да са доста често срещани :)
Лека нощ и до нови срещи.

Предизвикателства:
http://wordartwednesday.blogspot.ca/2014/02/challenge-120-anything-goes.html,
http://sisteractcardchallenge.blogspot.com/2014/02/challenge-45_21.html

2 коментара:

  1. This is really sweet, and super creative. Thanks so much for sharing your talents with us. It's a blessing to have you play along in our challenge, and I hope that you will stop by again soon. Please have a great week, and may God bless you!
    Karen
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
  2. Браво, Тони! Страхотен календар!
    И "старите" картички също са много красиви - отлична работа!
    Късмет!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com