петък, 5 април 2013 г.

Многослойна картичка за Кали по скеч

Само набързо пускам картичката, която направих специално по темата на Кали. Оцветявах 2 часа, а цялата стана за 4 часа. Това е втората ми картичка за нея, но първата ще я покажа след 2 дни, защото не искам да разваля изненадата.
Правих я по скеча на Кард Мания. Показвам я и в Крейзито, защото има висулка. Показвам я и при Картичкофуриите - ембосинг, изтъркан и състарен кординейшън картон. Отива и в първото предизвикателство на Sister act. Често ще ги посещавам, защото ми харесва, че винаги темата е всичко е позволено.
Мисля, че все по-добре ми се получава оцветяването. Какво ще кажете? Има, разбира се, още какво да се желае, но си я харесвам.
Приятна почивка, аз отивам да вечерям:)

12 коментара:

  1. Много е сладка! Обичам лилаво и розова и са прекрасна комбинация за момичешка картичка!
    Благодаря ти за бонбоненото участие в моето предизвикателство и с нетърпение ще очаквам следващото!
    Прегръдки!
    Кали

    ОтговорИзтриване
  2. Чудна е! Много нежна и прекрасно композирана и изпълнена.

    ОтговорИзтриване
  3. Определено ти се получава много добре оцветяването, Тони! :))) И не само... и цялата композиция ми харесва, и цветовете! Супер многослойна момичешка картичка! Браво! :))) <3

    ОтговорИзтриване
  4. Разкошна лилава еферия си направила:) Толкова е свежа и нежна-цветовете са страхотни,а оцветяването е перфектно:))) Браво, Тони:)Невероятна картичка си сзътворила ,при това само за 4 часа:)))ХХХ

    ОтговорИзтриване
  5. задобряваш Тони, спор няма.

    ОтговорИзтриване
  6. Много хубава ти се е получила!Харесва ми много как си направила панделката, стои много нежно с тази капчица!:)

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна картичка,радвам се че и нея я сподели с нас в Card Mania!Успех и до нови срещи :)

    ОтговорИзтриване
  8. Картичката е чудесна в това приказно лилаво! Благодарим Ви, че я включихте в Kартичка Core'dinations!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви:) дано да се хареса и на получателката, която е двегодишна мона(или на майка й поне:) ).

    ОтговорИзтриване
  10. Картичката е супер, в страхотното лилаво, а печатът ми е много много любим ;)

    ОтговорИзтриване
  11. Картичката е страхотна! Сигурна съм, че ще се хареса на Дарис!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com